تست رانندگی Ducati Hypermotard 698 Single-channel 2024
페이지 정보
본문
Hypermotard 698 Glandular fever مدل 2024 یک مفهوم جدید برای Ducati است
Karl Brauer Ducati Hypermotard 698 Glandular fever مدل 2024 نشان دهنده یک حرکت جسورانه جدید برای سازنده موتورسیکلت ایتالیایی است. به جای استفاده از یکی از طراحیهای موتور مورد انتظار دوکاتی، "مونو" در نام از موتور تک سیلندر 659 سیسی میآید که اساساً نیمی از موتور دوقلوی 90 درجه دوکاتی است. این اولین باری است که دوکاتی یک موتورسیکلت تک سیلندر تولیدی را از دهه 1970 عرضه می کند، و در حالی که طراحی موتور یک بازگشت به عقب است، فلسفه پشت Hypermotard 698 Mono برای این شرکت جدید است.
Hypermotard 698 Mono در دو شکل عرضه می شود، مدل پایه با قیمت 13000 دلار و تریم RVE که در اینجا تست شده است، با قیمت 14500 دلار. 1500 دلار اضافی چیزی را اضافه می کند که دوکاتی آن را "دنده سریع" می نامد (طراحی که به شما امکان می دهد گیربکس را بدون استفاده از کلاچ تعویض کنید) و طرح رنگ چشمگیرتر RVE (مدل پایه به رنگ قرمز یکدست است). نسخه RVE شامل چرخ های دو رنگ با رنگ متضاد قرمز و سیاه است. هر دو مدل از تایرهای پیرلی Diablo Rossi IV یکسان استفاده می کنند که در جلو با سایز 120/70 ZR17 و در عقب 160/60 ZR17 است.
تریم RVE شامل یک طرح رنگ متضاد سیاه/خاکستری/قرمز است
Karl Brauer موتور تک سیلندر دارای قدرت 77.5 اسب بخار در 9750 دور در دقیقه و گشتاور 46.5 پوند فوت در 8000 دور در دقیقه است. این نیرو از طریق یک سیستم اگزوز 1 به 2 جریان می یابد و به مونو مباهات نسبتاً منحصر به فردی می دهد که نوک اگزوز بیشتری نسبت به سیلندرها دارد. گیربکس 6 سرعته دوکاتی در سرعت های 1 و 2 نسبتاً بالا دنده می شود که با توجه به خط قرمز موتور تک سیلندر 10250 دور در دقیقه، فقط به انعطاف پذیری انتخاب دنده در سرعت های پایین می افزاید. منحنی قدرت نیروی رانش قابل استفاده زیر 5000 دور در دقیقه را فراهم می کند، اما چیزها بالاتر از سرعت موتور بسیار جالب تر می شوند.
بیشتر از FROMFORBES Consultant بهترین شرکت های بیمه خودرو اکتبر 2022ByPenny GusnerEditor مقایسه نقل قول های بیمه خودرو آنلاین (نرخ های 2022) توسط Jason MetzEditor موتور تک سیلندر 659 سی سی Hypermotard 77.5 اسب بخار قدرت دارد
Karl Brauer در حالی که تک سیلندر بخشی از نام رسمی Hypermotard است، ویژگی هایی که واقعاً این موتورسیکلت را تعریف می کند ترکیبی از وزن بسیار سبک (حدود 350 پوند با مخزن پر بنزین)، حرکت تعلیق طولانی (8.5 اینچ در جلو، 9.4) است. اینچ در پشت) و عناصر طراحی موتور کراس (ارتفاع صندلی 35.6 اینچ، دسته عریض، حفاظت از باد صفر). نگاه کردن به دوچرخه باعث میشود فکر کنید که یک دستگاه غیرخواننده است، با این حال آن لاستیکهای صاف پیرلی فقط روی آسفالت فریاد میزنند...اگر پیست مسابقه نباشد.
نسخه RVE Hypermotard شامل چرخهای مشکی و قرمز است
Karl Brauer همه چیز را با هم بچرخانید و ظاهر و احساسی دارید، مانند یک موتور سیکلت نمایشی موتور سیکلت مسافرتی. Hypermotard 698 Glandular fever سریع، سبک، پاسخگوی ورودی راننده فوق العاده است و برای هر چیزی از چرخهای چرخدار گرفته تا توقفها و پرش و کشیدن زانو آماده است. ظرفیت کوچک 3 گالن باک بنزین و صندلی بدون کانتور پتانسیل گردش آن را محدود می کند، و آن لاستیک های عملکرد چسبنده نباید با خاک و سنگ مقابله کنند، اما اگر به دنبال حداکثر سرگرمی با سرعت کم در پیاده رو هستید، این Hypermotard در این مکان ایستاده است. آماده.
مدل پایه Hypermotard 698 Mono در رنگ قرمز ثابت عرضه می شود
دوکاتی آمریکای شمالی این شیوه طراحی عجیب و غریب در 15 تا 20 دقیقه اول دوچرخه سواری من را گیج و کمی ناراحت کرد. طبیعت دور سریع موتور، ارتفاع «کشش برای زمین» صندلی (حتی با درز 32 اینچی من)، و حالت عریض فرمان باعث شد که با اطمینان دوچرخه را کنترل کنم، هرچند که من عاشق حاشیه سبک Hypermotard بودم. وزن، که فورا آشکار شد و قدردانی شد. همانطور که زوایای انحرافی خود را در گوشه ها افزایش می دادم و بر پاسخ دریچه گاز آن مسلط می شدم، بیشتر و بیشتر در باند قدرت موتور شاد از دور آن فرو رفتم.
Hypermotard سبک، قابل جابجایی و آماده برای سرگرمی است
کارل براوئر بعد از یک ساعت حالت راننده آن را از «خیابان» به «ورزشی» تغییر میدادم (اگر میخواهید سرعت کار را کمی کاهش دهید، «شهری» و «مرطوب» نیز وجود دارد)، تنظیم کنترل چرخشدن آن را کم کردم و در واقع تلاش کردم - و موفق - در اولین چرخ من. با وجود قدرت موتور میان رده برای بالا بردن چرخ جلو، و وزن سبک دوچرخه برای کاهش ترس، فکر کردم این بهترین فرصت من برای یادگیری هنر چرخاندن موتورسیکلت است. و حق با من بود، اگرچه هنوز در سطوح مبتدی هستم. صنعتگران واقعی این صنعت، «چرخهای» من را مسخره میکنند - اما این یک شروع است.
اگر کار شما با چرخ دستی است، Hypermotard 698 Glandular fever دوچرخه شماست
دوکاتی آمریکای شمالی پس از دو ساعت در هایپرموتارد، صدای قهقههای مداوم در کلاه ایمنی من شنیده میشد، و وقتی تصمیم گرفتم به خانه بروم، نتوانستم به خیابان خود بپیچم. من بیش از حد سرگرم بودم و به 30 دقیقه دیگر روی صندلی صاف دوچرخه (اما به طرز شگفت آوری راحت) نیاز داشتم. من احتمالا خیلی مسن تر از آن هستم که واقعاً از طیف وسیعی از قابلیت های Ducati Hypermotard لذت ببرم، اما اگر شما جوان جویای هیجان هستید (یا یک فرد مسن تر که به دنبال فواره جوانی با دو چرخ است)، Ducati ماشینی را برای شما ساخته است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Karl BrauerFollowingKarl Brauer یکی از همکاران Forbes Cars and Bikes است. کارل به عنوان یک علاقهمند به ماشین، اشتیاق خود به حمل و نقل شخصی را با اشتیاق خود به نوشتن و تحلیل ترکیب کرده است. نتیجه یک حرفه پر ارزش به عنوان روزنامه نگار خودرو و تحلیلگر صنعت است. نقش های حرفه ای کارل شامل سردبیر Edmunds.com، مدیر ارشد بینش صنعت در Kelley Blueing Scripture و ناشر اجرایی Autotrader و Kelley Disconsolate Volume بوده است. در سال 2020 کارل به عنوان تحلیلگر اجرایی آنها به iSeeCars.com پیوست، جایی که او مطالعات صنعتی در مورد قیمت گذاری خودرو و روند فروش را مدیریت می کند. کارل همچنین پوشش ویدئویی در مورد اتومبیل های جدید تولید می کند که در کانال یوتیوب او "کارل براور ماشین ها" نمایش داده می شود. ">
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها
For more on اخبار اتومبیل امروز check out our own web site.
Karl Brauer Ducati Hypermotard 698 Glandular fever مدل 2024 نشان دهنده یک حرکت جسورانه جدید برای سازنده موتورسیکلت ایتالیایی است. به جای استفاده از یکی از طراحیهای موتور مورد انتظار دوکاتی، "مونو" در نام از موتور تک سیلندر 659 سیسی میآید که اساساً نیمی از موتور دوقلوی 90 درجه دوکاتی است. این اولین باری است که دوکاتی یک موتورسیکلت تک سیلندر تولیدی را از دهه 1970 عرضه می کند، و در حالی که طراحی موتور یک بازگشت به عقب است، فلسفه پشت Hypermotard 698 Mono برای این شرکت جدید است.
Hypermotard 698 Mono در دو شکل عرضه می شود، مدل پایه با قیمت 13000 دلار و تریم RVE که در اینجا تست شده است، با قیمت 14500 دلار. 1500 دلار اضافی چیزی را اضافه می کند که دوکاتی آن را "دنده سریع" می نامد (طراحی که به شما امکان می دهد گیربکس را بدون استفاده از کلاچ تعویض کنید) و طرح رنگ چشمگیرتر RVE (مدل پایه به رنگ قرمز یکدست است). نسخه RVE شامل چرخ های دو رنگ با رنگ متضاد قرمز و سیاه است. هر دو مدل از تایرهای پیرلی Diablo Rossi IV یکسان استفاده می کنند که در جلو با سایز 120/70 ZR17 و در عقب 160/60 ZR17 است.
تریم RVE شامل یک طرح رنگ متضاد سیاه/خاکستری/قرمز است
Karl Brauer موتور تک سیلندر دارای قدرت 77.5 اسب بخار در 9750 دور در دقیقه و گشتاور 46.5 پوند فوت در 8000 دور در دقیقه است. این نیرو از طریق یک سیستم اگزوز 1 به 2 جریان می یابد و به مونو مباهات نسبتاً منحصر به فردی می دهد که نوک اگزوز بیشتری نسبت به سیلندرها دارد. گیربکس 6 سرعته دوکاتی در سرعت های 1 و 2 نسبتاً بالا دنده می شود که با توجه به خط قرمز موتور تک سیلندر 10250 دور در دقیقه، فقط به انعطاف پذیری انتخاب دنده در سرعت های پایین می افزاید. منحنی قدرت نیروی رانش قابل استفاده زیر 5000 دور در دقیقه را فراهم می کند، اما چیزها بالاتر از سرعت موتور بسیار جالب تر می شوند.
بیشتر از FROMFORBES Consultant بهترین شرکت های بیمه خودرو اکتبر 2022ByPenny GusnerEditor مقایسه نقل قول های بیمه خودرو آنلاین (نرخ های 2022) توسط Jason MetzEditor موتور تک سیلندر 659 سی سی Hypermotard 77.5 اسب بخار قدرت دارد
Karl Brauer در حالی که تک سیلندر بخشی از نام رسمی Hypermotard است، ویژگی هایی که واقعاً این موتورسیکلت را تعریف می کند ترکیبی از وزن بسیار سبک (حدود 350 پوند با مخزن پر بنزین)، حرکت تعلیق طولانی (8.5 اینچ در جلو، 9.4) است. اینچ در پشت) و عناصر طراحی موتور کراس (ارتفاع صندلی 35.6 اینچ، دسته عریض، حفاظت از باد صفر). نگاه کردن به دوچرخه باعث میشود فکر کنید که یک دستگاه غیرخواننده است، با این حال آن لاستیکهای صاف پیرلی فقط روی آسفالت فریاد میزنند...اگر پیست مسابقه نباشد.
نسخه RVE Hypermotard شامل چرخهای مشکی و قرمز است
Karl Brauer همه چیز را با هم بچرخانید و ظاهر و احساسی دارید، مانند یک موتور سیکلت نمایشی موتور سیکلت مسافرتی. Hypermotard 698 Glandular fever سریع، سبک، پاسخگوی ورودی راننده فوق العاده است و برای هر چیزی از چرخهای چرخدار گرفته تا توقفها و پرش و کشیدن زانو آماده است. ظرفیت کوچک 3 گالن باک بنزین و صندلی بدون کانتور پتانسیل گردش آن را محدود می کند، و آن لاستیک های عملکرد چسبنده نباید با خاک و سنگ مقابله کنند، اما اگر به دنبال حداکثر سرگرمی با سرعت کم در پیاده رو هستید، این Hypermotard در این مکان ایستاده است. آماده.
مدل پایه Hypermotard 698 Mono در رنگ قرمز ثابت عرضه می شود
دوکاتی آمریکای شمالی این شیوه طراحی عجیب و غریب در 15 تا 20 دقیقه اول دوچرخه سواری من را گیج و کمی ناراحت کرد. طبیعت دور سریع موتور، ارتفاع «کشش برای زمین» صندلی (حتی با درز 32 اینچی من)، و حالت عریض فرمان باعث شد که با اطمینان دوچرخه را کنترل کنم، هرچند که من عاشق حاشیه سبک Hypermotard بودم. وزن، که فورا آشکار شد و قدردانی شد. همانطور که زوایای انحرافی خود را در گوشه ها افزایش می دادم و بر پاسخ دریچه گاز آن مسلط می شدم، بیشتر و بیشتر در باند قدرت موتور شاد از دور آن فرو رفتم.
Hypermotard سبک، قابل جابجایی و آماده برای سرگرمی است
کارل براوئر بعد از یک ساعت حالت راننده آن را از «خیابان» به «ورزشی» تغییر میدادم (اگر میخواهید سرعت کار را کمی کاهش دهید، «شهری» و «مرطوب» نیز وجود دارد)، تنظیم کنترل چرخشدن آن را کم کردم و در واقع تلاش کردم - و موفق - در اولین چرخ من. با وجود قدرت موتور میان رده برای بالا بردن چرخ جلو، و وزن سبک دوچرخه برای کاهش ترس، فکر کردم این بهترین فرصت من برای یادگیری هنر چرخاندن موتورسیکلت است. و حق با من بود، اگرچه هنوز در سطوح مبتدی هستم. صنعتگران واقعی این صنعت، «چرخهای» من را مسخره میکنند - اما این یک شروع است.
اگر کار شما با چرخ دستی است، Hypermotard 698 Glandular fever دوچرخه شماست
دوکاتی آمریکای شمالی پس از دو ساعت در هایپرموتارد، صدای قهقههای مداوم در کلاه ایمنی من شنیده میشد، و وقتی تصمیم گرفتم به خانه بروم، نتوانستم به خیابان خود بپیچم. من بیش از حد سرگرم بودم و به 30 دقیقه دیگر روی صندلی صاف دوچرخه (اما به طرز شگفت آوری راحت) نیاز داشتم. من احتمالا خیلی مسن تر از آن هستم که واقعاً از طیف وسیعی از قابلیت های Ducati Hypermotard لذت ببرم، اما اگر شما جوان جویای هیجان هستید (یا یک فرد مسن تر که به دنبال فواره جوانی با دو چرخ است)، Ducati ماشینی را برای شما ساخته است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Karl BrauerFollowingKarl Brauer یکی از همکاران Forbes Cars and Bikes است. کارل به عنوان یک علاقهمند به ماشین، اشتیاق خود به حمل و نقل شخصی را با اشتیاق خود به نوشتن و تحلیل ترکیب کرده است. نتیجه یک حرفه پر ارزش به عنوان روزنامه نگار خودرو و تحلیلگر صنعت است. نقش های حرفه ای کارل شامل سردبیر Edmunds.com، مدیر ارشد بینش صنعت در Kelley Blueing Scripture و ناشر اجرایی Autotrader و Kelley Disconsolate Volume بوده است. در سال 2020 کارل به عنوان تحلیلگر اجرایی آنها به iSeeCars.com پیوست، جایی که او مطالعات صنعتی در مورد قیمت گذاری خودرو و روند فروش را مدیریت می کند. کارل همچنین پوشش ویدئویی در مورد اتومبیل های جدید تولید می کند که در کانال یوتیوب او "کارل براور ماشین ها" نمایش داده می شود. ">
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها
For more on اخبار اتومبیل امروز check out our own web site.
- 이전글Best Jimenez Tips You Will Read This Year 24.10.14
- 다음글How To Explain Asbestos Mesothelioma Lawsuit To Your Grandparents 24.10.14
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.